Пратиоци

недеља, 22. новембар 2015.

Kako se rešiti negativnih misli ?

Pre nego što odgovorim na pitanje kako se rešiti negativnih misli , prvo ću reći šta su negativne misli . Verujem da većinu ovde to itekako zanima. Negativne misli mnogi povezuju sa namerom čoveka da nekom nešto učini loše. Medjutim mi smo te namere manje više svesni.
Misli koje se nalaze u našoj podsvesti I utiču na naše emocionalno stanje tako što nam spuštaju vibraciju takodje su negativne I loše I one najčešće neopaženo prolaze kroz naš um a da mi toga nismo ni svesni.
Ljudi ne žele da shvate da ne mogu da rade Zakon Privlačenja dok ne osveste taj deo svoje podsvesti. Mnogi se plaše da pogledaju dublje u svoje srce I da se suoče sa demonima prošlosti, sa svojim Egom .
Ne možete privlačiti  dobre stvari u svoj život dok pre toga ne raskrstite sa svojim Egom.
Šta raditi sa takvim mislima ?
Mnogi bi rekli samo ih zanemari i zameni pozitivnim . Ali to nije baš tako u praksi jednostavno.
Naučila sam da svaki problem koji se pojavi rešavam u korenu a to znači odmah.
Pre nego sto počnem pristupati odredjenom problemu ja tražim uzroke nastajanja tog problema.
Dakle, kada znamo uzroke nastajanja tog problema , zašto sam se odredjena misao stvara , lakše je da je iskorenimo  iz svog uma. Posmatrajte svoj um kao baštu prepunu mirišljavih ruža. I medju tim ružama nalazi se korov koji sprečava ruže da rastu . Taj korov su vaše NEGATIVNE MISLI. Ruže su vaše pozitivne misli.
Da bi pozitivne misli rasle, negativne misli moramo iskoreniti iz svog uma.Kako?
Tako što ćemo naći uzrok njihovog nastajanja.
Napišite na papir vaše negativne misli . Zatim se zapitajte zašto ste na odredjenu situaciju razmišljali tako. Rešenje će se ubrzo pojaviti. Zatim negativnu misao zamenite pozitivnom. Na pr. Ja nikada neću naučiti da plivam. Zameni sa : Ja ću naučiti da plivam. Ja nikada neću naći posao. Zameni sa :  Ja ću naći posao. 
Ovo ponavljajte 21 dan jer je toliko potrebno mozgu da misao postane automatska.
Albert Ajnštajn je jednom rekao : ’’  Bez menjanja naših misli nećemo naći rešenje problemu kojeg smo mislima stvorili. I bio je u pravu.
Autor : Olivera Nardeli 


Нема коментара: