Пратиоци

четвртак, 26. новембар 2015.

Zahvalnost je put do sreće...

3. ožujak 2012 u 14:44
Mnogi ljudi uzimaju sve u životu olako, zdravo za gotovo i zato nisu u stanju da budu srećni. Vidjam mnoge osobe koje su nesrećne, a imaju mnogo toga na čemu mogu da budu zahvalne.
Nisu svesni koliko su blagosloveni, koliko imaju, koliko im je život dao i daje.....
Primećujem da je najveći krivac za takvo stanje pogrešan ugao posmatranja!
Mnogi ljudi život posmatraju iz ptičje perspektive, i sreću mere novcem, materijalnim stvarima koje svakodnevno kupuju i gomilaju, misleći da će tako popuniti prazninu koja se nalazi u njima.  A zapravo to su deševno gladne osobe koje misle da im veća kolicina novca može zameniti osećaj srece, mira i spokoja.
Uostalom, ja to najbolje znam!


Kada sam imala mnogo,mislila sam da nemam nista, i dobro je da sam se osvestila na vreme, pre nego što sam izgubila sve to što sam imala. Takav pristup vodi bas tome.
Ako gledamo iz ugla iz kog je dobro da posmatramo život, uvek imamo na čemu da budemo zahvalni. Ukoliko se skoncentrišete na ono što nemate, onda i nemate na čemu da budete zahvalni, ali ako sve posmatrate iz perspektive obilja  -onoga što imate - tada ste u stanju da vidite mnogo toga, na čemu možete da budete zahvalni.
Osećanje sreće je nešto što počinje da vas obuzima i da raste u vama, onog trenutka kada se prisetite svih stvari koje imate ,i na kojima treba da budete zahvalni!
Svako jutro uz jutarnju kafu ili čaj napravite spisak onoga na čemu ste zahvalni, onoga što imate i zbog čega ste srećni...Držite se tog spiska u svakoj prilici ...
Vas san biće lepši,a dan koji je sutra pred vama biće mnogo ispunjeniji! SREĆA JE U VAMA A NE OKO VAS !!!
 Autorka : Olivera  Nardeli

Нема коментара: