Пратиоци

четвртак, 26. новембар 2015.

PROBAJTE SOLARNU ( SUNČANU) JOGU...

1. svibanj 2012 u 21:46
Posmatranje Sunca deo je drevne tradicije stare više od 5.000 godina.
Svaki praktičar treba da bude svestan da je budjenje unutrašnjeg sunca suština bavljenja jogom.
Dolazi do povećanja energije, manja je potreba za hranom, javlja se bolja dinamičnost  u radu,spoko j,bolji san, jača se imuni sistem a to su samo neki od pratećih efekata koji se javljaju praktikovanjem ove čudesne discipline - GLEDANJE U SUNCE.




Sunčevi zraci pri izlasku i zalasku blagotvorno deluju na um i na telo.
Sunce je glavni izvor energije koja je neophodna našim celijama za normalan rast i razvoj.
Da biste ovu tehniku pravilno primenili u svom životu, evo par korisnim saveta, tj.uputstava za njeno korišćenje;
-U Sunce se gleda ili ujutru, kada izlazi, ili uveče, kada zalazi.
-U Sunce sme da se gleda samo sat vremena po izlasku i sat vremena pre izlaska.
-Optimalno je da se u Sunce gleda dok stojite bosi na zemlji, nikako na travi i li betonu. ( što se mene tiče ja ovo pravilo krsim i sedim u položaju lotosa dok gledam , jer mi prija...)
-Prvog dana se u Sunce gleda deset sekundi, a svakog narednog dana se vreme produžava za deset sekundi  (ja sam to pravilo danas prekrsila....:) pravila su tu da se krše:))
-Dok gledate  u Sunce ne bi trebalo da trepćete (pokušajte da izdržite, možda vam zasuze oči ali suze su ok:)
-Krug je zavrsen kada stignete na 44 minuta gledanja ,ali samo ako ste krenuli od 10 sekundi i svakog dana vreme produžavali za deset sekundi (potrudiću se da tako bude , tj.misliću  o tome sutra:))

Da je gledanje u Sunce zaista lekovito, nije naučno dokazano, ali se i psiholozi i lekari slažu da sunčevi zraci pri izlasku i zalasku nikako ne mogu da štete čoveku, naprotiv, jasno je da oni blagotvorno deluju i na ljudski um i na telo jer je Sunce glavni izvor energije za naše celije.
Na kraju, kad vam neko kaže: "Ajde,ne smaraj vise, idi gledaj u Sunce!" (kao meni moj mladji brat kad kaze:)) ,vi zaista to i učinite!!!:)
P.S. NE STETI  A ZAISTA  PRIJA !!!

Autorka ; :Olivera Nardeli

Нема коментара: